• מגה ספורט
    • TEN
    • סבון
    • Toysrus
    • ZER 4 U
    • Home Center
    • Telepharma
    • Celio
    • Saucony
    • King David
    • הום סלולר
    • TEN+
    נגישות

    מבוא:

    מועדון PowerCard פועל ומקדם את נושא הנגישות בליווי עמותת נגישות ישראל. אנו רואים בלקוחות עם מוגבלות לקוחות שווי זכויות, הזכאים ליהנות מנגישות מלאה לשירותי רשתות בהן המועדון מעניק הטבות לחבריו. אנו פועלים עפ"י המוגדר בחקיקת הנגישות ואף מעבר לנדרש.

    חלק זה באתר מטרתו ליידע אותך כיצד ניתן ליהנות מהסדרי הנגישות. מטרתנו לאפשר לכל לקוח עם או בלי מוגבלות שירות שיוויוני ונגיש.

    במידה ויש לך שאלות, הצעות לשיפור נשמח לקבל את פנייתך ולסייע.

     

    הדרכת שירות לעובדים:

    הצוות שלנו עבר הדרכות כיצד לספק שירות לקוחות נגיש.

     

    נגישות לסניפים/חנויות של רשתות המועדון:

    חבר מועדון הבוחר להגיע לסניפי רשתות בהן מעניק המועדון הטבות יוכל להיעזר בהסדרי הנגישות הרשומים מטה:

    להסדרי נגישות בסניפי הום סנטר

    להסדרי נגישות ברשת טויס אר אס

     

    נגישות מוקד שירות לקוחות:

    לקוח הבוחר לפנות לשירות לקוחות של המועדון יוכל להיעזר בפתרונות הנגישות הרשומים מטה:

    1. מענה טלפוני בטלפון 039486373 ללא מוסיקת רקע, בקצב איטי ושפה פשוטה.
    2. חלופות ליצירת קשר:

     

     

    נגישות אתר אינטרנט

    אתר powercard.co.il מונגש ע"פ הנחיות הנגישות בתקן הישראלי 5568 ובליווי מורשה נגישות מטעם התמ״ת.

    תקן ישראלי זה זהה למסמך הקווים המנחים "קווים מנחים לנגישות תכנים באינטרנט" לרמה AA של הארגון הבינלאומי העוסק בתקינה ברשת.

    Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.0.

    ברצוננו לציין כי למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר, ייתכן ויתגלו חלקים ספציפיים באתר שאינם נגישים.

    אנו ממשיכים בכל עת במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו ורצוננו לאפשר בו שימוש עבור כלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות.

    נשמח לעמוד לשירותך בכל שאלה, בקשה לקבלת מידע ו/או הצעות לשיפור באמצעות רכז הנגישות.

     

     

    דרכי יצירת קשר

    אנו שמחים לקבל פניות לקבלת מידע ו/או הצעות לשיפור חווית הקניה הנגישה. להלן דרכי יצירת קשר.

    רכזת נגישות: עדי אמסלם

    דוא"ל: news@powercard.co.il