מהפכה ב-PowerCard- עוברים מהמחאות נייר של המועדון, לקוד המחאה דיגיטלי לטלפון הסלולרי

עד היום, קיבלתם לבתיכם במסגרת דפי הפירוט החודשיים (אשר נשלחו אחת לחודשיים), את "כסף המועדון" (קאשבק)- המחאות המועדון המודפסות בסכומים שצברתם ע"י רכישות ברשתות המועדון.
בהמשך לפרסומים שביצע המועדון, נזכיר כי החל מחודש אוקטובר 2019 יעבור מועדון פאוארקארד לשליחת "כסף המועדון" אל הטלפון הנייד באמצעות מסרון. חברי המועדון יקבלו המחאות מועדון דיגיטליות שהינן קוד המחאה דיגיטלי ולא המחאות נייר בדואר וזאת החל מחודש נובמבר 2019.
 

להלן אופן צבירת וקבלת קוד ההמחאה הדיגיטלי לשימוש בהמחאות המועדון (רגילות ודיגיטליות):
בחודש ספטמבר 2019 –יישלחו המחאות מועדון נייר אחרונות עבור צבירה בחודשים יולי- אוגוסט
בחודש נובמבר 2019 –יישלחו לראשונה המחאות מועדון דיגיטליות באמצעות קוד שיישלח באמצעות מסרון לטלפון הנייד של חבר המועדון, בגין צבירה בחודשים אוגוסט ספטמבר- אוקטובר 2019.
החל מחודש דצמבר 2019 –ישלחו המחאות מועדון דיגיטליות באמצעות קוד שיישלח באמצעות מסרו לטלפון הנייד של חבר המועדון, בגין צבירה בחודש שחלף (לדוגמא, בחודש דצמבר 2019 תישלח המחאת מועדון דיגיטלית עבור צבירה בחודש נובמבר 2019, וכך הלאה, מדי כל חודש, עבור החודש שחלף.         
 

כלומר, הקאש – בק הנצבר לזכותכם בעת קניה ברשתות המועדון (בהתאם לאחוזי ההחזר בכל אחת מהרשתות)- ימשיך להיצבר, ואולם החל מנובמבר 2019 הוא יישלח אליכם באמצעות המחאת מועדון דיגיטלית- קוד המחאה דיגיטלי אל המכשיר הנייד. אל לקוחות השייכים למגזר החרדי (המחזיקים טלפון כשר)- יישלחו המחאות מועדון דיגיטליות באמצעות הודעות מצלצלות.
 
תוקפן של המחאות המועדון הדיגיטליות יהיה ל- 5 שנים, בדומה להמחאות נייר של המועדון, והן יהיו ניתנות  למימוש בצירוף כרטיס פאוארקארד.
גם המחאות הנייר הקיימות בידיכם ימשיכו להיות בתוקף ולהיות מכובדות בחנויות הרשת עד לפקיעת תוקפן.
 
חברי המועדון מתבקשים לוודא מול המועדון בטלפון:03-9486245. כי מספר הטלפון הנייד שלהם מעודכן וכי לא קיימת מגבלה לקבלת קוד ההמחאה הדיגיטלי באמצעות מסרון. אנו מזכירים כי שעות מוקד השירות של המועדון הן בימים א-ה, בין השעות 08:30-14:30.
 
בנוסף, נבקש לעדכן כי החל מיום 9.19 תצטרף למועדון גם קבוצת "בריל" שכוללת את הרשתות הבאות (להלן: "רשתות קבוצת בריל ורשתות קבוצת SBN"): "גלי", "סולוג", "לי קופר", "לי קופר קידס", "NINE WEST", "טימבלרנד", "נאוטיקה", "SHOW OFF ", "EASY SPIRIT", "ANN KLEIN", ,ו"ברנדס"- חנות המותגים של נאוטיקה וטימבלרנד.

 

אופן מימוש המחאות המועדון הדיגיטליות:   
תוכלו להגיע עם המחאות המועדון הדיגיטליות שתקבלו באמצעות קוד במסרון אל הטלפון הנייד, לסניפי רשתות המועדון, או שתוכלו להיכנס לאתרי הסחר הדיגיטלי של הרשתות המשתתפות במועדון, ולהשתמש בהן כאמצעי תשלום, ביחד עם כרטיס האשראי של פאוארקארד.

 

כל חבר מועדון יוכל לשלם באמצעות המחאות המועדון הדיגיטליות עד למימוש כלל יתרת ההמחאות הדיגיטליות העומדות לזכותו, בקניה אחת או יותר, ברשת אחת או יותר.

 

סכום אשר מומש מכספי צבירה לא יזכה בצבירה נוספת.

 

על יתרת התשלום בעסקה בה מימש הלקוח המחאת מועדון דיגיטלית או המחאת מועדון ישנה – ימשיך הלקוח ויצבור קאש- בק, על פי אחוזי ההנחה ברשתות הספציפיות של המועדון בהן מתבצעת הקניה.

 

המועדון יאפשר ביטול המחאת מועדון דיגיטלית שאבדה (בהנחה שטרם מומשה) והפקת המחאת מועדון דיגיטלית חלופית ללקוח אשר איבד את קוד הקופון הדיגיטלי, וייצור קשר עם שירות הלקוחות של המועדון, על מנת למלא הצהרה מתאימה ופניה אל חברת כאל על מנת לשחזר את קוד המחאת המועדון הדיגיטלית.           

 

בכל מקרה של שאלה או בעיה נשמח לסייע לכם בשירות הלקוחות של החברה.