• Celio
    • אשת טורס
    • Toysrus
    • רמי לוי שיווק השקמה
    • Kipling
    • Jack Kuba
    • HORIZEN
    • APRIL
    • מגה ספורט
    • Telepharma
    • TEN
    • סבון
    אחריות חברתית

    מועדון PowerCard הינו חלק מקבוצת פישמן אשר דוגלת בפיתוח ויוזמה של תהליכים חברתיים.

    המועדון מוביל מדי שנה, עשרות פרויקטים אשר נועדו לעזור ולקדם אוכ' מיוחדות ותורם רבות לקידומם באמצעות מבצעי התרמה וימי כיף ופעילויות מגוונת.

    מובילים בעשייה חברתית

    כקבוצה משמעותית בכלכלה הישראלית וכמעסיקה של למעלה מעשרת אלפים עובדים, רואה עצמה קבוצת פישמן מחויבת להשפיע מעבר לדל"ת אמותיה, ושואפת להיות תמיד חלוצה בהובלת שינויים בכלל החברה בישראל.אנו מאמינים בעשייה חברתית המושתתת על יסודות העשייה העסקית, לאור אמות-מידה של הגינות, אחריות ובטיחות, הגנת זכויות הפרט וכבוד האדם.

    בחברה טובה

    זה למעלה מעשור פועלת קבוצת פישמן, בעשייה פורה ותוך שיח מתמיד ושותפות מתמשכת עם המגזר העסקי, הציבורי והאזרחי. זאת לאור האמונה כי חברה סובלנית ומשגשגת מבוססת על הזדמנות שווה להתפתחות ולהצלחה ועל סולידריות חברתית, יחד עם קבלת השוני בין אנשים והערכת ייחודו של האינדיבידואל.

    שילוב אנשים עם מוגבלויות וקידומם

    בחרנו למקד את השקעתנו החברתית בציבור האנשים עם מוגבלויות בישראל לאור

    היקפו הגדול כ – 10% מכלל אוכלוסיית המדינה,  ולנוכח הפערים המשמעותיים הקיימים בנושא זה בכל ההיבטים: החל במודעות ופתיחות, והמשך בנגישות, שירות, והשתלבות בתעסוקה ובכל תחומי החיים.

    אנו דבקים בשליחותנו זו, למרות כל הקשיים, מתוך אמונה כי מדובר כאן בפוטנציאל לשינוי חברתי אמיתי, כזה שישפר את מציאות חייהם של רבים כל כך, אשר קולם לא נשמע ודמותם אינה נחשפת כראוי.

    למען הילדים

    באמצעות מועדון PowerCard נרתמים כ- 120,000 הלקוחות החברים בו, לקידום ילדים עם מוגבלויות במסגרת פרויקט "למען הילדים". הפרויקט הוקם בשנת 2000 ומתקיים פעמיים בשנה בסמוך לראש השנה וחג הפסח. עד כה במסגרת הפרויקט נתרמו יחד עם הקרן לפיתוח שירותים מיוחדים לנכים כ-8 מליון ₪ להצטיידות, פיתוח שירותים והגברת המודעות לטובת ילדים עם מוגבלויות החיים בישראל.

    נגישות

    מועדון PowerCard בשיתוף עמותת נגישות ישראל יוצא מידי שנה, כבר למעלה מעשור,  בקמפיין מודעות שנתי רחב היקף בחודש הבין-לאומי לזכויות אנשים עם מגבלות. חומרים פרסומיים סביב נושאים קריטיים להשתלבות אנשים עם מגבלות בחברה, מופצים בכ-200 סניפים ונקודות מכירה ברשתות קבוצת פישמן.